tiistai 19. tammikuuta 2010

HAAVEILUA JA SUKKIA

Ohhoh, enpäs oo tännekään muutamaan päivään kirjotellut. Minä oon ollut niin ahkera ja neulonut sukkia niin tiheästi, ettei oo ehtinyt edes bloggailla ;)

Haaveilen tässä samalla, josko joskus osaisin neuloa tämän huivin tai tämän tai sitten tämän.

Mutta kun mulle ei oo varmaankaan sitten suotu sellaisia lahjoja, että tuollaisia mielestäni hienoja huiveja osaisin neuloa. Eikä kyllä oo tuttavapiirissä ketään, kuka neulois, saatikaan kuka neulois miulle tuommoista. Höh.

Sukkia on valmistumassa nyt kolme paria. Yhdet pinkit(!), menee kaverille. Sitten yhdet vihreät minulle itselleni kotisukiksi ja yhdet sinikeltaiset itselleni tietysti ;) Esittelen niitä piakkoin teillekin täällä. Puikot vaan meinaa loppua kesken, mulla on vaan kahdet 2,5mm puikot :( Täytyis taas tehdä retki Lankakauppa Menitaan ja laittaa rahat haisemaan :)

Kohta käynnistyy se SNY kierroskin ihan kunnolla, jännitys on jo nyt ihan hirveä :) Osaankohan ilahduttaa omaa pariani tarpeeksi hyvin *miettii*

Eipä mulla muuta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti