maanantai 28. joulukuuta 2009

ELÄMÄÄ EI SEN ENEMPÄÄ


Kävinpäs sitten lankaostoksilla, tylsyyttäni muka(?) Lankaliike Menitassa. Siellä oli huikeita lankatarjouksia mun makuun, muunmuassa noi Mambot 1,50€ kerä ja Palma-lanka 1,00€ kerä. Sitten pienenä sivuostoksena ostin nuo Purot ja tuon seiskaveikan. Palma-langasta tulee miekkosen kummipojalle peitto, olen sen jo aloittanut. Seiskaveikasta tulee lapaset ainakin ja Mambosta haluaisin tehdä lämpösen kaulaliinan tai jotain. Tuon kirjan oli joulupukki mulle hankkinut, kiitos siitä, piti sekin tähän kuvaan nyt saada mukahan. Tarttuipa sieltä mukaan vielä yhdet pyöröpuikot koska mulla ei ollut sellaisia sopivia. Ja sitten hakaneuloja sekä neuloja.
Mamboa tuli ostettua yhteensä 4 kerää, tuota Palmaa myöskin 4 kerää, Puroa 3 kerää ja Seiskaveikkaa ostin 1 kerän.

Olin aamuvirkku ja ruokin koirat ja vein ne ulos. Samantien säntäsin koneelle kirjoittamaan SalainenNeuleYstävä 'hakemuksen'. Bussissa matkalla satuin sähköpostia lukemaan ja siellä oli iloinen yllätys kun kierroksen emo oli laittanut mulle että tervetuloa mukaan. Olin ihan varma että olin laittanut jonkin asian väärin eikä muo otettais mukaan kun niin hirveellä innolla sitä juttua väsäsin. Nyt vaan ootellaan että pääsee toista lahjomaan :D Ja tietysti että saa itsekin jotain kivoja juttuja ja ehkäpä myös uusia ideoita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti